Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Tuesday, June 29, 2010

..award oh award..



new award!!!

daaaa~~~

this award datangnya dari cik niya
award kali nie disertakan sekali ngn soalan2 celuperak

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
1. sweet
2. so care bout her friends
3. lovely
4. pretty smile n eyes
5. she loves me.. =P

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby
1. sweet-lovely-cute-smart [ok.nie tipu]
2. afraid of dark
3. si mata anjing [certain people je yg tau nie..hoho]
4. terlebih gila mengupdate status fb
5. internet freak
6. love an emo boy
7. love her great friends even they stab her from back
8. no fabolous hobby
9. always listen to sway-mood-song
10. pendiam n penyengal at the same time..[eh?]

Pick your most 10 deserving recepients and describe them
1. fatin - she's sweet with faiq..[aku masih confius nama faiq n apiq..igt x aku penah gtau nie dulu..err]
2. nana - dia suka bg aku join contest blog..ekeke
3. nabila - igt trio-date kita..im gonna bite for it..
4. balqis - this gal always know how the world turn its axis..
5. mazfahmi - incik bff..selalu teman aku masa shortsem..jasamu kukenang..ngeee~
6. apiq - org nie br je deactivate fb..derr~
7. ariz - org nie susah nk cakap syg kt aku..glup2
8. abil - sukakan beruang..eh,i have a vid pasal beruang..ptt tag ko kn..hee~
9. fyza - kenal kakak nie thru blogwalking..married n her wedding photos are soooo lovely,cantek!..[err,xde la knl sgt tp salu drop a comment kt chatbox kata jalan2..ekeke]
10. .........

ok..siap!!..ambik award korg!!
tapi..errr...cam malas lak nk gtau dorg..nk biar je dorg tau sendiri boleh x??..kui2~
oh lupa..budak2 yg menerima nie xde la selalu mengoment except sorg dua..tp saja2 nk bg award..buat2 deserve la syg2 skalian..

nota bersepah:
..nenonenonenonenoneno~~~



♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

6 comments:

NOOR FATIN said...

dah buat dah post ni..
cuba lihat post2 yg lpas
amik dari ieta kot
apa2 pn thanx!

☻UsaGi NaNa☻ said...

da amik da..huhu..10Q dear..btw...apiq off fb??hmm..cm2 lak..

Balqis Riza said...

ok! thx..a bit bz..nnt eh nnt eh..hehe

►içéq◄ said...

ok girls~~
=)

Masz said...

wah, nama aku...aku xtahan lagi air mata aku..nk menitis....hohoho....

►içéq◄ said...

famy:
haha..sengal~
:P

Related Posts with Thumbnails