Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Thursday, July 1, 2010

..putus..



Aku duduk sendirian di kamarku,
Menangis kesepian kernamu,
Kau tinggalkan aku,
Kau cari yang lain,
Tergamakmu merobek hatiku
[sesungguhnya aku terasa dgn lirik nie]

Tapi setelah kau pegi aku
Mendapat lebih baik dari mu,
Dia hargai aku,
Dia sayangi aku
Lebih daripada mu,
Aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
Tidak lg bersamamu,
Namun pastinya nnt kau akan sedari,
Yang kau perlu cintaku,
Yang kau perlu cintaku,
Yang kau perlu cintaku..



notabersepah:
..putus cinta itu perlu dalam hidup walau hanya skali..

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

3 comments:

insta: lea_na_nur_ said...

hoh???ko nyanyi rupe nye..ingt kn ko btl2 alami..huhuh~

►içéq◄ said...

nana:
heee..nie lagu..rangkap 1st tu mmg aku dah alami..rangkap 2nd je blm ag..errr~

insta: lea_na_nur_ said...

owh..rangkap pertme pon ak da alami..huhuhu

dan ke2...more perfect..haha..siyes..kalo ko jmpe some1 new..jgn bnding kn die..dan jgn ckp die penggnti ex...coz they not same

Related Posts with Thumbnails