Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Saturday, June 19, 2010

jatuh cinta


takdir tidak mahukan kita bersama
tapi aku tetap memilih untuk jatuh cinta
dan andai suatu hari nanti
takdir masih tidak mahukan kita
aku akan tetap merasa jatuh cinta
seandainya perasaan ini berubah
aku akan ingat bahagia itu
sebagai bahagia yang terindah
kerana kau yang membuka pintu hati
untuk aku jatuh cinta..

nota bersepah:
..puisi di kala sakit kepala..
..lately asal kuar umah,mesti sakit kepala..adoii~~

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

4 comments:

Noor Fatin said...

aiyook jatuh cinta dgn sapa tu? hehehe

►içéq◄ said...

fatin:
ngan sape yg jadi bakal suami aku r..:P :P :P

jue said...

iceq dh ada pkwe..

►içéq◄ said...

eita:
uihh..ne ada..single unavailable ag r..haha~

Related Posts with Thumbnails