Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Monday, June 7, 2010

consider me as yours?


akukah dihati

setiap yang kau ungkap dan setiap yang kau luahkan
sering aku berharap ianya untuk aku
namun setiap bait2 kata yang tertera
sepertinya bukanlah diciptakan untuk aku
andai bukan aku yang dihati
kenapa hadir,kenapa di sisi dan menemani
aku bukanlah pencinta yang baik
jauh sekali yang terhebat
tapi aku cuba memberi yang terbaik
mahukan kau bahagia
mahukan kau berpaling dari kesakitan lama
tapi ternyata,aku xmampu
untuk mengalihkan kau dari dia
xkuat untuk mengajar kau mencintai
membuatkan aku khuatir,takut
andai suatu hari,aku penat
dalam menyelami isi hati
gusar jika dia menuntut kau dari aku
masihkah aku dihati andai itu yang terjadi?..

nota bersepah:
..tiadahati..

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

No comments:

Related Posts with Thumbnails