Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Wednesday, February 24, 2010

complicated is killing

heloo readers...

ehem2..arini,mood masih terbang di langit mendung..
mungkin aku patut tikam hati ini dan biarkan ia mati xberperasaan
agar jiwa ini lebih tenang tanpa memikirkan perihal mereka dan mereka serta dia..
it's tiring~
boleh x kalau kita hidup nie biar cool??
because complicated life is actually killing
and i am an easy person who live in this damn pretty world

 ouch~

nota bersepah:
..hidup yang tunggang langgang ini,bilakah mahu stabil kembali?..
..cuaca skg sgt panas kan?..korg xrasa ke?..
..sy juga rindu saat kita bersama..
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

2 comments:

NICK IRFAN said...

mcm kecewa je entry ni? awk ade masalah ker? ape2 pun saba k? dugaan je tu.. mgkin ade hikmahnyer... awk 21 kan? sy 20 kna pggl akak la lpas ni kt iceq... hehehe

~iceq~ said...

nick:
ermm..xde la kecewa,just terkilan ngan sumthing mse tulis entri nie..huhu~
dont wuri babe,sy cool lagi..heee~
ehh,awk 20??..laaa,muda lagi ke..br nk ngorat..haha..*gurau je..
:P
ikut ske,nk pgil bole,xpgil pn bole..huahua~

Related Posts with Thumbnails