Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Wednesday, June 17, 2009

::sy yg menjwb tag lg::

haluu...
again, im sitting here on my chair, in front my desk, facing my lappy in plaza rah..
dee's message spinning all over my head..
saying wanna sembelih me if i dont reply his tag..agaga
so, here i am..^_^

no1..

1.Bekas kekasih saya adalah : my senior..
2.Saya sedang mendengar :wonder pet theme song..lagu yg cute..hehe
3.Mungkin saya patut : siapkn assignment yg mcm gunung itu skg jugak...
4.Saya suka : him..opsss~~
5.Sahabat-sahabat baik saya : sahabat yg sweet n nice with me..
6.Saya tak paham : mengapa die x phm msg sy...>.<
7.Saya kehilangan : him...errr...
8.Ramai yang berkata : sy kecik..
9.Makna nama saya : errr..never know that...alalala~~
10.Cinta itu adalah : sweet but killing..shining but hurting..
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : mendoakn yg terbaik untuk anaknya..
12.Saya akan cuba : membahgiakn mereka di sekeliling sy..jaoh atau dekat..
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga hujung nyawa..
14.Telefon bimbit saya : SE...
15.Bila saya terjaga dari tidur : tgk jam then sleep back..
16.Saya paling meluat apabila : sy meluat bila rasa nak meluat..=_=
17.Pesta/Parti adalah : merimaskan....+_+
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : hamster...^__^
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : now..hehe
20.Hari ini : sy berusaha melupakan dia...sedikit demi sedikit..tapi hati masih terasa saketnya...
21.Malam ini saya akan : siapkan tag and habiskan makanan nie..tidur awal maybe..
22.Esok pula saya akan : lepak kat tingkat 10..siapkan assignment IT n Imaging...
23.Saya betul2 inginkan : him..ehh,salah2..sy nak dapatkan dekan..so skg sgt2 perlu berusaha keras...
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : dont remember what i thought this morning..huhu
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :shopping!!!!
26.Makanan Barat atau Jepun : barat kot..
27.Bilik yang terang atau gelap : terang(scared of dark)..tapi bila tidur,need dark space...
28.Makanan segera adalah : tidak sehat tp tetap menyelerakan
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?take care..
30.Siapa yang anda nak Tag?since tag nie dh basi..xmo tag sapa2 dh..ngeh2...

no2..

Rules :It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag as many people as you like. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real. If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.

1. What is your name : sadeline
2. A four Letter Word : seat
3. A boy's Name : samuel
4. A girl's Name : sandra
5. An occupation : street dancer
6. A color : sea blue..
7. Something you'll wear: sandal
9. A food : sambal udang
10. Something found in the bathroom: soap
11. A place : sarawak
12. A reason for being late : shitting..agaga
13. Something you'd shout: sot!
14. A movie title : susuk
15. Something you drink: strawberry juice..?..
16. A musical group : SO7
17. An animal : sheep
18. A street name : senadin
19. A type of car : saga
20. The title of a song : sometimes..

no3..lalala~

Soalan utk memanaskan badan dulu..
1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang?
::karipap kentang..nyum2...
2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu?
::tebu kot...
3. Apakah pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang?
::nonsense kot...hehe
4. Anda plg tertarik dgn lelaki/perempuan yg macamne?
::sweet and nice..have great opinion...
5. Apakah perkara wajib yang anda buat sebelum tidur?
::berus gigi..cuci muka..minum milo(klo kt umah)

Soalan yg memerlukan anda berfikir dgn mendalam
1.Andaikan ada org mghina keluarga anda.Apakah yg akan anda buat?
::must be a reason behind it...
2. Adakah anda akan tolong kwn anda yg dlm kesusahan walaupun dia pernah khianati anda?
::if he/she betrayed me once..bole la..what comes around goes around kn2...
3.(nape no3 nie xde..)
4. Adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai pasangan hidup anda
::org yg syg sy ler....
5. Apakah yg buat anda bersemangat utk hidup smpai skrg?
::my mum...
6. Andaikan masa dapat diputar balik,apakah yg ingin anda betulkan?
::xnk suka dia...
7. Adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
::yez..im not a strong-merong gal after all..
8. Andaikan anda menghidap penyakit berjangkit,adakah anda masih akan berkawan dgn dia?
::no..i dont want to be the reason for him/her to fall sick..
9. Sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan.Apa pandangan anda?
::certain of them..

mangsa seterusnya adalah :
errr..no next mangsa kot..

ok..cukup la takat nie..esok2 sambung lg..byk gak tag die nie tag aku..alalal~~~

nota bersepah:assignmnet sgt byk!!!!!!!...so so penat la lately...
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

5 comments:

Dee said...

huhu.. tahniah laa iceq!!!
wat skali 3 skali gus tagged aku...
bgus2... ade bnyk lgi, jgn sgan2 laa amek heh...
tak jadik arr nak semelih ko mcm nie... huhu...

►içéq◄ said...

haha..trime kaseh sbb xjd smbelih aku..=P

Noor Fatin said...

nasb baik aku xkna tag..lalala

harisu-sama a.k.a RS said...

hehe..rajinnye wat tagged. jom cadangkan kat kementerian pengajian tggi suh wat assgn berbentuk tagged. lebih mudah. lebih jimat kertas. env frenly dan sebgainya. hahaha!

►içéq◄ said...

haha..ko tlepas arr kali nie fatin..

haris..sbb ad org tu nk smbelih..kne la bwat..huhu~~=P

Related Posts with Thumbnails