Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Tuesday, March 8, 2011

not so a busy day


memutar lagu apa lagi by boneca
letak lagu boneca yang ada dalam simpanan dalam playlist dan dengar sepanjang ada di bilik
arini jiwa aku, hati aku, rasa aku, semua koyak. koyak. 
dan sepanjang hari ni aku tak dok dalam bilik
bangun agak lewat
terus siap, tengahari keluar ke bengkel
bukan bengkel motivasi, tapi bengkel kereta
budak kelas semua ingat aku nak pergi bengkel motivasi
aku nak baiki ekzos kereta. patah.
patah tu dah lama, tapi still boleh jalan
after rempit pergi PD aritu, aku risau sikit
sebab aku drive agak ganas
melambung, langgar lubang
risau ekzos tu tanggal ke apa
so baiki cepat2.
lepas pergi bengkel, pergi kajang
cari barang untuk dinner
ada yang tak cukup lagi
sepanjang petang kat kajang
penat. lapar.
baru makan pukul 1, pukul 4 dah lapar balik
msg teo kata nak dating malam nie. rindu.
nanti boleh bincang pasal dinner
and minta teo passkan sesuatu
balik dari kajang, buka fb
dan aku nampak sesuatu
ya. sesuatu.
aku buka skype, aku tukar status.
status untuk seseorang
perasaan aku: CEMBURU
cemburu yang tak bertempat, yang tak sewajarnya dirasa
tapi aku tetap cemburu

*baru aritu saya salam tangan awak, saya cium tangan awak, saya minta maaf dari awak. walau awak rasa maaf saya dah tak bermakna diucap sebab dah banyak kali dah maaf tu keluar, saya tetap minta maaf atas apa yang saya rasa nie.. 


notabersepah:
..kosong..

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

2 comments:

NOOR FATIN said...

ganaz btol sampai ekzos patah. hoho sabar je la..

xmo sedih2 lagi k..

►içéq◄ said...

fatin:
ahahaha.. abg aku tu la, tiba2 dia kol aku kata ekzos patah aritu.. bukan aku yg hanad.. ngeee..

ntah la babe.. kenapa la senang sangat hati nie sentap ngan sesuatu.. aku xnk hilang dia.. :(

Related Posts with Thumbnails