Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Wednesday, February 23, 2011

kacau dan goyah


dari semalam, jiwa aku agak goyah. iyee, lagi sekali aku berjiwa kacau. maaf, lately aku memang xbetul sikit. dan terpaksa meluah dalam blog. walaupun setakat nie, aku xdengar lagi siapa2 berbisik2 blog aku nie ini itu, tapi siapa tahu. oh, jangan lupa, blog nie asalnya memang aku cipta untuk aku merungut2, menangis2. sebab dulu aku xda tempat mengadu, blog je yang aku ada. jadi memang aku terbiasa merapu pasal hati dalam nie.

arini. agak xbetul. pagi tadi exam. midsem for 'DNA Technology for Forensic'. not excellent. tu je yang mampu aku cakap. kena usaha lebih untuk final. balik dari exam, aku buat apa aku selalu buat. sehingga la kurang dari 1jam dari sekarang, aku ternampak sesuatu yang buat aku terfikir. dan seterusnya buat aku sedih. sedih. sedih. sedih. atau lebih tepatnya, cemburu. cemburukah aku? YA.

dan yang pastinya, aku cemburukan sesuatu yang bukan milik aku. aku cemburukan sesuatu yang aku rindu. dan ya, itu memang kesian. aku tahu. 

Strange, how you're a completely stranger to me now. I don't know who you are anymore, when at one time, I knew you so well.

notabersepah:
..susah bila hati dah jadi macam nie..
..oh my god, nyilunya rasa hati.. ='(


♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

No comments:

Related Posts with Thumbnails