Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Monday, February 21, 2011

after 1hr waiting, you simply say 'sy xjd dtg'


God's blessing to the reader!

nak cerita pasal sesuatu. semalam kan aku keluar, saja keluar berpoya2 walaupun purse dah awal2 kata jangan keluar! ada ke patut dia ajak aku berdiet, aku mana boleh diet cik kak. tahu la ko dah kempis, xyah bawa aku sekali. aku nak bagi lemak sikit kat pipi nie, so aku xboleh diet. but still she insist me for diet. dang!

semalam ahad, pagi ada midsem. paper kimia bio-organik. gila wooo susah. rasa seperti zaman suka-bergolek2-dalam-exam-hall berulang kembali. banyak yang aku xbaca, banyak tu juga yang keluar. *ketuk kepala sendiri* habis exam, keluar makan then balik bilik siap2 nak keluar. awal2 before nie, ingat nak keluar right after exam. tapi i got something to settle up dulu, so janji dengan orang itu nak keluar jam 1. balik bilik settle semua, tengok2 dah 1 lebih. glup! kerja dah siap tapi diri sendiri xsiap lagi. dengan makeup pun langsung xtempek lagi kat muka. 130, kak syima dah fbchat tanya jadi x nak keluar, dia dah ngantok. wuaaaa. kejap2. tengah siap. huuu. aku keluar berbaju kurung je, ayu x? *gelak bodo* ok, i admit, pergi exam pakai baju kurung, xnak tukar so pakai je yang tu keluar jumpa orang. lagipun orang tu pernah tegur dulu, pakai la dress whatsoever, asyik pakai tshirt je. saya menyindir awak nie. *tongue*

jam 2 baru gerak dari ukm, lambat 1 jam dari plan. xpa. orang tu pun lambat juga. tunggu punya tunggu ktm sampai kol 3. xramai manusia keluar time nie. pelik juga, semua orang sibuk berkempen ka? sampai kat destinasi 3lebih. tunggu orang tu kat situ 1jam. dahla tengah senggugut, kena pula duduk tunggu lama2. kalau salah haribulan, boleh mengamuk aku nie. tapi semalam jiwa agak tenang, mood sangat baik. mungkin sebab masa tu ngah msg ngan fatin sambil tersengih2. so im so kinda in heaven. terima kasih fatin sebab teman aku! cerita2 pasal makanan sarawak kat fatin, and ktorg pun plan nak wat pansuh ikan keli klo aku g tganu nanti. xsabar la! *sengih* 

sekitar pukul 4lebih, orang tu msg 'saya xjadi datang la.. sorry.. sorry tau.. sorry sangat'. macam tu je? aku reply, 'hurmm, ok'. after 1hour of waiting, aku dapat msg camtu and im speechless. rasa nak nangis and ya, kalau kau tengok muka aku masa tu. kau pun jadi takut sebab memang sikit lagi air mata aku nak bergenang. aku xtahu kalau aku ada rasa nak marah x, tapi lepas tu memang aku xreply dah msg dia. terkilan maybe, sebak sangat rasa hati. and aku xtanya pun reason dia xdatang. dia yang ajak jumpa, dia yang cancel last minute lepas aku dah tunggu 1hour. gila!


 teddy aku curi dari budak meja sebelah / kedai mamak pun jadi nak bergambar.




notabersepah:
..cerita tipu yg comel..
..thnx for everything.. and sorry for something..

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

No comments:

Related Posts with Thumbnails