Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Thursday, May 14, 2009

lagu ini..did reflect me..=_=

dan sebenarnya-yuna

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia

ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku
pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku

note: it's my story...plzz, listen to it..
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

12 comments:

eita said...

ku pn merasai perasaan itu jugak..
huhu

BaLQis said...

lek ye

Dee said...

lirik ni sdey, tapi npe lagu die rncak arr.. hehe...
hehe... tak jadik sdey laa mcm tuu...
pape pon, sabo jee laa iceq...

harisu-sama said...

huhuhu...lagu ni slow~

~iceq~ said...

hehe..thnx guys..
lagu nie igtkn aku kt die..=_=

biELa said...

lagu ini pun bt aku ingat kat dia juge..

dan sebenarnya---aku rindu

hehehe

farah najwa said...

sme3

Dee said...

aku pon... :(

Dee said...

aku pon... :(

~iceq~ said...

aku pon rindu..smlm skjap jer chat ngn die..='(

Dee said...

huhu...:(
aku da lame tak borak ngan die...

noor fatin said...

lagu aku!!! waaa..=(

Related Posts with Thumbnails