Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Monday, January 11, 2010

..kamu..

aku mahu kamu
dalam perjalanan ini
agar aku
bisa memilih simpang yang betul

aku perlu kamu
dalam perjuangan ini
agar aku
kuat mempertahankan hak yang betul

aku ingin kamu
dalam perhubungan ini
agar aku
maju dalam menongkah arus yang betul

dalam segala-galanya
aku mahu,perlu dan ingin kamu
kerana aku yakin dan percaya
kamu wujud untuk aku berjaya..


nukilan sadelinevateriabadar

nota bersepah:
makluman..puisi kali nie bersifat universal..'kamu' boleh didefinasikan sbg famly,kawan,kekasih,rakan sekelas,rakan sekerja n myb rakan sebilik..

nota tersepah:
aizat menang n aku suka..suka lagu pergi..:D
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

No comments:

Related Posts with Thumbnails