Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Monday, December 5, 2011

Penerang Hati - Sixth Sense & Saujana


mula mula dengar lagu nie dalam radio, ingatkan lagu cinta cinta. ha ha. biasa la. dengar word cinta mesti ingat lagu yang tergolong dalam jiwang jiwang punya group. fuuuuh. lepas dengar lagu nie tengah malam yang lepas dan lepas kat Hotfm, aku pun buat buat pejam mata tak peduli kat thesis sebab nak cari dulu lagu nie kat internet. jangan SV aku gigit kepala aku kalau dia tau aku tolak thesis ke tepi semata mata cari benda la. ha ha. jumpa kat 4shared.com, download terus dan dengar sampai sekarang. tapi terdetik nak cari lirik dia, baru arini. lepas baca lirik dia and siapa yang sebenarnya colaborate dengan sixthsense, baru tahu nie bukan lah lagu cinta seperti yang digempar gemburkan. bm salah, abaikan. duet dengan kumpulan nasyid rupanya, so Mu yang dinyatakan is actually Tuhan. wah! patut lagu nie best sangat, ye dak. kui kui. so sila hayati dan dengar. *senyum*

Penerang Hati - Sixth Sense & Saujana




Mencinta Mu tenangkan jiwa
Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku

Oh takkan mampu ku jauh dari Mu
Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

Jangan pernah kau menjauh
Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi


♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

No comments:

Related Posts with Thumbnails