Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Monday, December 19, 2011

Awak comel. Awak cantik.


comel ke? cantik ke?

uishhh.. MESTI LAAAA. nama pun la si GADIS. kalau tak comel, tak cantik, siapa lagi ye dak. tak kan nak kata lelaki pula comel cantik. lain maksud dah tu. ha ha.

*bangun dan menuju ke pintu bilik menghirup sesisip air teh susu yang dah tak sejuk tersangkut kat tombol pintu. kelat*

meh la, nak bercerita. 

semalam, main golek golek kat satu page di FB. page apa? anda rasa? kalau anda friend dengan sy di laman FB, dan anda subscribe sy, anda tahu la kut. 

so, semalam pakai profile picture gambar yang ambil thru webcam FB. ala, gambar yang ambil masa praktikal kat S**M aritu. yang aku curi ambil gambar pakai laptop Min masa dia pergi solat jumaat. sekilas tengok, perghh comel. ye la, senyum punya la control ayu. gambar lak ala ala edit je kecerahan. (apa rahsia webcam laptop min tu tak tahu la). aku tanpa segan silu kata gambar tu comel, sebab aku rasa gambar tu fake gila. kalau kau jumpa aku realiti, mesti kau kata aku edit gambar tu. betul. gambar tu nampak fake sangat sangat weis. 

segan pun ada pakai gambar tu. sebab nanti kalau jumpa FTF muka cantik tak seperti yang disangka sangka pun. pffffft

then, tiba tiba ada orang add. sejak main lumpur kat page tu, ada je unknown yang add. kalau dah nama unknown, memang den buat dunno jek. then, aku pun up la post.


"anda nak add sy, tego la dulu dalam ni. main add, memang dak kena layan lerrrr~"


this early petang, aku tukar pakai profile pict lain. yang tak dak la comelnya. gambar aku and besfriend together with Balqis's younger sister. senyap terus kot FB. 

sebenarnya memang hobi masa lapang aku tukar tukar profile picture ni.

so, experiment aku terbukti. orang akan add kita kalau profile pict kita comel ! ha ha ha.

ayat aku cam minta pelempang lak situ. well, science student. takkan pernah lekang dari membuat experimentasi.

sebenarnya pakai profile picture yang comel katanya tak ada pun niat nak tarik orang add. and selalunya kalau aku up post, tak sangat pun orang nak komen. tapi post yang atas nie. beratus komen masuk. salah gambar atau post terlalu attractive?

tu yang cepat tukar gambar tak comel balik.

ok. entri merapu.

btw, kalau ada siapa siapa yang baru friend dengan aku kat FB then terbaca entri ni then rasa "gila annoying saiko gadis ni". anda boleh unfriend sy. sy berbesar hati nak berkawan, tapi kalau rasa sy bukan kawan cantik yang dicari. sy boleh faham. walaupun sekejap je kenal, tapi tetap terhibur melihat telatah korg. ni yang best kalau kita single, ye dak. ha ha ha. 

apasal aku rasa sarcastic sangat gelak ni?

sekarang ni aku rajin ler approve orang yang bukan kenal di dunia sebenar. nanti nanti, tengok ler apa aku buat. especially to those that adding but remains in silent. 

ok la. nak mengundur diri dulu. sila jaga diri masing masing. best main kat page nie, sakan kot aku gelak gelak. macam lagi dua minggu bukan exam week. 


♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

1 comment:

Anonymous said...

hahahaha manusia zmn skrg. yg comel je nak add

Related Posts with Thumbnails