Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Friday, November 19, 2010

mesej gantung



::setiap ketika..aku sentiasa terlupa..dan lekanya aku hingga terluka::

mukadimah agak jiwang untuk entri kali nie. 


agak2nya *terdiam* berapa puluh kali, berapa ratus kali, berapa ribu kali aku nak bagitau? aku xsuka msg aku digantung!, dan maksud aku msg itu adalah last msg aku yang ada ansara '?' di dalamnya. tapi ada orang xpaham, ke buat2 xpaham? kalau msg tu xda '?', sebaliknya '.' atau xber-ansara apa2 di belakang, xkisah la sayang. serious xkisah langsung, awak xbalas sampai esok pagi pun xpa. nanti kalau sy marah2, kata penat gado. tapi tgk sendiri apa awak buat. *sigh*

marah? xla, sy xmarah. just nak meluah apa terbuku di hati. selain dia, dia dan dia, sy hanya ada blog sebagai sandaran hati. nak terasa, ikut suka. *mencebik*

bila benda macam nie jadi, serious memang rasa dah malas nak pegang hp. check hp, kosong. ada pun msg, dari celcom. aku nie dah la jenis xsuka main sms, layan sms ngan certain orang je dan boleh dikira dengan 3 jari je beberapa orang tu. jari manja xtahan sakit nak tekan keypad. jangan sampai aku naik malas lak ngan main msg ngn kau wahai teman. ke sebenarnya kau yang dah naik muak layan perangai xbetul aku? oh lupa, kau pun ada benda lain nak kena buat. mana boleh 24/7 dengan aku je kan. kenapa aku selalu lupa akan fakta yang tu? opss, sorry my bad then.. *muka bodoh*

*gila r! aku nie dah cam ada kekasih pula meroyan macam ni..>.<


nota bersepah:
..LIC?~
..dan sebenarnya..aku pun suka gantung msg org..kalau msg tu bunyinya tergantung atau org tu aku xsuka layan..*muka setan*
..adakah aku kedengaran sarcastic di sini?..aku harap ya! kau kata tak, aku tembak nnt..
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

2 comments:

Noor Fatin said...

sabar syg... tabah ya

►içéq◄ said...

fatin:
aku dah puas menabahkan diri..aku mahu pasrah je...

Related Posts with Thumbnails