Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Tuesday, May 25, 2010

..persoalan yang sering timbul:kenapa?..


Kenapa hati degil..sebab dia pun ada keinginan..tapi adakah dia punya hak untuk memiliki sesuatu yang nyata sampai bila2 bukanlah miliknya?..entah..yang pasti,aku sentiasa rasa tersungkur..tatkala melihat dari jauh,dia bahagia..orang kata,kalau nampak orang yang kita sayang bahagia,kita pun patut rasa gembira..huh!..mulut memang senang berbicara,sayang..tapi bila sendiri terkena,adakah rasa gembira yang bertandang?..sebenarnya bukan senang mahu melihat seseorang yang selama ini kita mahu bahagiakan bahagia tanpa kita yang membahagiakan mereka..xpaham?..ermm..pokoknya,kita tetap rasa sedih,terkilan sebab bukan kita yang menjadi punca mereka tersenyum..bukan nama kita yang terlintas andai bahagia yang dibicara..sudah genap 2tahun,tapi rasa yang sama masih di sini..hati masih basah dengan air mata..bodoh?..mungkin juga..orang kata,orang kata lagi..cinta tu buta..manusia bisa jadi bodoh kerana cinta..masalah aku ini xdilamun cinta pun..aih..kalau aku boleh putarkan masa,aku mahu putar masa yang itu..masa di mana aku bukan sebahagian daripada mereka..yang menjadikan aku dikenal ramai..walaupun sekadar kenal muka bukan kenal nama..aku xmahu yang itu..kerana kenangan manis dan pahit bermula di situ..bermulanya perjalanan aku tersungkur..tersungkur aku tak la sampai membelah bumi tapi cukup untuk aku merasa betapa dunia ini sudah mula memalingkan keindahannya jauh dari aku..

........................................................

ok..sekarang tutup buku yang itu..
---------------------------------------------

kadang2 aku hairan juga..selalu betul rasa lapar..exam week?..mungkin juga..errr..sampaikan ada yang tanya..perut kau lebih besar dari badan ke..perut kau nie perut apa weis?..adehh..aku xkuat makan la sejujurnya..cuma aku cepat rasa lapar..aku xboleh makan dalam kuantiti yang banyak pada satu2 masa..sebab aku ada tendency untuk rasa nak muntah..lagi2 kalau lepas makan,aku habiskan segelas air..memang akan terkeluarlah isi perut yang didambakan beberapa minit sebelumnya..#_#
kenapa ea?..sekarang dah cuti,sama je  asik rasa lapar..dang!*emo sebentar*

nota bersepah:
..Im HOME!!!!!!

♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

3 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

hihihi...xper la...bdn kecik memg cm tuh..ak pon cmtuh...kalo mkn terlampau byk leh muntah..tp mkn berkali2...

NOOR FATIN said...

aku jeles
badan ko xnaik2 pn
waaaaa


ni link blog baru aku dear :)

►içéq◄ said...

nana:
haha..tu la..

fatin:
weeee..:P
oho link br..okies~

Related Posts with Thumbnails