Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Friday, April 30, 2010

..just another song to share..

yippieee~~
it's time for jiwangan!~
arini nak kongsi satu LAGU..lama dah kan xmain kongsi2 lagu..hehe..tapi kali ni,ada surat cinta sekali..based on 1 kisah tipu..tapi benar atau tipu kisah tu saya xtau,pandai2 la sndiri nilai k..*tersengih*

 ♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪

BERNAFAS TANPAMU-Lyla
[sila click tajuk untuk download]

Mungkin kau bertanya-tanya arti perhatianku terhadapmu
Pasti kau menerka-nerka apa yang tersirat dalam gerakku
Akulah serpihan kisah masa lalumu
Yang sekedar ingin tahu keadaanmu

Reff:
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu
Mengganggu setiap ketentraman hidupmu
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu
Dan pergi menjauh

Beri sedikit waktu agar ku terbiasa
Bernafas tanpamu oooohhh
Hoo.....hoo....hooo...
Hoo.....hoo....hooo...
Teruntuk dirimu dengarkanlah

♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪


surat cinta:

kehadapan yang-x-bernama,

awak sehat?..teringat pula dulu masa kita bertanya khabar selepas sekian lamanya xbertemu..di saat itu saya melihat awak seperti kecewa..saya bagi awak nasihat,kata perangsang..agar awak kuat..setiap yang awak cakap,pasti ada pendapat yang saya hulur..agar awak xbersedih..dan sedar bahawa awak xberseorangan serta masih ada seseorang di sisi awak..kerana dulu saya pernah berharap,saya menjadi tempat awak bersandar..orang yang awak boleh harapkan dalam mencari diri awak yang hilang..dan kini,saya dah xmengharap cuma masih mahu tahu apa khabar awak di sana..dan masih mendoakan awak seperti yang saya buat semasa awak ada dengan saya..

bila berbual,saya sering usik awak..kata saya suka awak,kedengaran seperti gurauan kan..memang saya bergurau,tapi selepas seketika saya terdiam..berfikir..berharap bahawanya kita xpernah mengenali satu sama lain..berharap kita xbergurau begini..berharap kita xpernah berkawan..berharap awak dingin di awal perkenalan kita..tapi saya masih juga begitu dengan awak..kerana saya x ingin lupakan kenangan itu dan saya masih mahu dekat dengan awak..walaupun saya sedar gurauan itu akhirnya nanti memakan diri saya,yang menelan diri ini ke lembah kecewa..yang memaksa saya menjauh sedangkan itu bukannya mudah bagi saya..semuanya membuatkan saya tersungkur dan tersedu..

semua yang berlaku nyata buat saya sedih..tapi saya cuba..cuba untuk bangkit..banyak masa yang saya perlukan untuk kembalikan diri saya yang dulu sebelum saya kenal awak..hari2 tanpa awak, saya rasa sukar..seolah2 oksigen di dunia ini berkurangan..kini,saya terbiasa..tanpa awak di hari2 yang telah saya jejaki,mungkin di hari tua saya juga..saya bangkit semula bersama kenangan yang awak hulurkn dulu..semuanya terasa pahit,pedih dan penuh dengan air mata..namun saya tetap bersyukur,Tuhan temukan kita..pertemuan yang mengajar saya erti kehidupan..jadi saya harap awak juga begitu..kuat untuk bangkit dan kuat untuk maju..walau siapa pun yang sakiti diri awak..walau siapa pun yang tinggalkan awak..xselamanya hati kita sentiasa tenang,kerana pasti ada kocaknya..xselamanya kita berteman kerana pasti ada yang pergi..setiap yang berlaku mengajar kita sesuatu..dan dalam sesuatu itu terselit jalan untuk kita jadi kuat..jalan yang mungkin sedikit licin kerana air mata..jadi,jangan jadikan ia alasan untuk awak tersungkur selamanya..

saya sentiasa dan selamanya mendoakan yang terbaik buat awak..jadi jangan sedih2 lagi..sampai bila2 kita masih kawan dan tiada apa yang akan mengubah hakikat itu..(◕‿◕✿)

yang sentiasa sayang,
budak comot..

*apa??..igt kawan xleh pakai sayang..sepak nk..(~ ̄▽ ̄)~..hak2..*gelak gedik*

nota bersepah:
..busan busan busan busan busan..sekian terima kasih..
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

3 comments:

Papa meow said...

Salam ziarah, intai2 belog ;D

zac zirwan said...

nak link donlod lagu tuh..

►içéq◄ said...

papa meow:
selamat datang..hehe..=)

abg.zac:
okies..t bg kt fb ea..

Related Posts with Thumbnails