Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cuba fikir elok elok

..anda rasa anda dah cukup bersyukur?..

Friday, November 6, 2009

.::kebahagian ini datangnya dari mereka::.

hati selalu berfikir begini
tidak apa kan kalau kita berbuat jahat
kerana mereka juga begitu
memperlakukan kita sedemikian rupa

kata-kata sudah diluah,diperdengarkan
agar mereka juga terasa
pedih dan saketnya hati ini bila disakiti
tapi lain diharap, lain yang kunjung tiba

sedetik angin berlalu
hati mula keruan,keruh
aku xsalah,bukan aku
tapi hati tetap resah gelisah

mungkin tak sepatutnya begitu
'ke mana pergi tolak ansur kita
aku hanya tersedar kenyataan itu
pabila kebahagian seolah2 menjauh

atau mungkinkah ini penangannya
betapa persahabatan itu
punya ikatan yang kuat
yang sukar dirungkai utuhnya

atau hati ini yang bermasalah
yang terlalu sayangkan ikatan ini
yang inginkan persahatan ini
terjalin tanpa cacat cela,penuh bahagia

aku kini terkeliru
ingin rasa terbang di atas sana
menggapai satelit yg cerah
bersendirian

tapi,aku xmampu
menggapai kebahagian seorang diri
terasa sungguh perbezaan
bila kebahagian itu tanpa mereka

hati ini sudah menilai
experiment sudah juga terlaksana
bahawasanya kebahagian ini
datangnya dari mereka,tiada penafian...

nukilan xseberapa ori,sadeline vateria

nota bersepah:
alangkah beznyer klo kita bole bercuti bersama2...
♥GIVE IT A CLICK IF YOU LIKE IT AND SHARE IT♥ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

7 comments:

cambesje said...

~jom bercuti~

~pndai karang~

nnt ajar ye~~

~iceq~ said...

jom~~!!!!^^
hehe..ikut mood ler,klo ad mood ad idea..maka ad la die..kui2~~

biELa said...

huahuahua

jangan sedih sayang, bahagia pasti menjelang

aku pun nak ikot pergi bercuti
kat mana? laut jom!!

NOOR FATIN said...

laut? sungai sudahh..
iceq..jom ke sungai petani..wakakakak..

chill babe =)

~iceq~ said...

biela:
plan nk ke pangkor cancel,so nk ke sunway jer..ngeh2..
dont worry babe,everythng shud be ok by now..huhu

faten:
sungai petani?..blek umah syira arr camtu..hak2~
im chill ady,suda ok..hehe..thnx^^

cambesje said...

lin nk balek sg petani?? hahaha~~

nant2 tgu ble ade lesen keta bru leh bwk jln2~~ kui3...

~iceq~ said...

mst la tggu syira dh ad kete..:P
haha~

Related Posts with Thumbnails